2013. augusztus 5., hétfő

Huawei Ascend Y300 U8833

Az előző telefonom egy Motorola Defy volt, melyet újonnan vettem 70 ezerért. Gondoltam mivel por csepp ütés álló, ezért jó sokáig fog szolgálni. De nem. Felmondta a szolgálatot, és mint kiderült a gyártói 2 év garancia gyártástól számít, nem tudtam. Főrész csere 35 ezer, ezért inkább eladtam alkatrésznek.
Gyengébb telefont nem akartam venni, mint a Defy, de olcsóbban akartam megúszni. A keretem előfizus hosszabbítással 20-30 ezer volt. 25ért megkaptam a Telenornál.





Ami tetszik:
  • gyors
  • ár/érték arányban nagyon jó


Ami lehetne jobb
  • az 512MB RAM kevés. Ha több háttérben is futó alkalmazást telepítesz, akkor nagyban romlik a multitasking. CM rom alatt majd lehet javul a helyzet.
  • grafikus chip is lehetne erősebb
  • a belső memória felosztása és az sd kártya felcsatolásának helye elég katyvasz 
Tesztek:
Videóteszt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése