2011. január 27., csütörtök

Dell Inspiron M5030 - gyors teszt



Ami tetszett:
  • jó billentyűzet (bár kicsit össze van zsúfolva)
  • puha egér gombok
  • 3 év garancia
  • összeszereltség kiváló
  • kevés helyen gyűjti az ujjlenyomatokat
  • átlagos működési zajszint
  • szép külső

Ami nem tetszett:
  • vastag ház
  • optika meghajtó nyílása indokolatlanul hatalmas 
  • funkció gombok megcserélve működnek (hozzászólónk jelezte, hogy ez BIOS-ban állítható)
  • nem mellékeltek driver CD-t
  • Dell weboldaláról nem egyértelmű a driverek letöltése
  • hangszóró a szokásos gyengébb minőség
  • ventilátor portalanításhoz úgy néz ki hogy az egész hátlapot le kell venni
  • lehetne hosszabb töltő kábele

Tények:

14 megjegyzés:

  1. "funkció gombok megcserélve működnek"

    Biosban állítható

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, az információt ;) Egy fél napot volt nálam a gép, BIOS-át nem néztem át.

    VálaszTörlés
  3. Én ezt a gépet néztem ki: http://ioutlet.hu/laptop/dell/dell-inspiron-17r-switch-black-ci5-2410m-2-3ghz-4gb-320gb-fd-dos.html Vajon tényleg van olyan jó, mint az ára? Elég kecsegtető.

    VálaszTörlés
  4. Így első ránézésre nem rossz választás. De majd ha lesz több időm, jobban megvizsgálom.

    VálaszTörlés
  5. A tuchpad gépeléskor idegesítő ha nincs letiltva a működése akkor zavaró hogy nincs besüllyesztve.

    VálaszTörlés
  6. Nemrég még pont ilyen notit akartam venni,de mikor megláttam hogy csak 1 magos rögtön letettem róla! Esetleg létezik ez a típus két magos verzióban is?

    VálaszTörlés
  7. Sorban válaszolva:

    Touchpad:
    Igen, lehet valakit zavarni fog kicsi. Design Vs. használhatóság.

    Dual proci:
    Igen kapható két magos változatban. Intel és AMD processzorokkal is.

    VálaszTörlés
  8. ez így jó ahogy van

    VálaszTörlés
  9. Nekem ilyen gépem van, és 2 hátrányt találtam.
    Nem találtam semmit sem a videokártyáról, és találtam bluetooth drivert, de amikor instalálnám kiírja, h nincsen ilyen eszköz. De ezektől eltekintve nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  10. nekem ilyen gépem van és nekem nagyon jol müködik csak az a baj vele h nincs numerikus billentyüje
    én ezt a laptopot 1400 lejjel vettem ami körülbelül 100 000 forintnak felel meg tehát nem egy drága laptop viszont nem találtam hozzá bluetooth drivert.

    VálaszTörlés
  11. Ha valamihez nem találtok drivert, vagy azt se tudjátok, hogy pontosan milyen típusú eszköz van benne. Akkor menjetek az eszközkezelőbe és kattintsatok az ismeretlen eszközre duplán és a részletek fülön a VEN_ után lévő 4 karaktert írjátok be erre az oldalra a "Vendor search" részhez
    http://www.pcidatabase.com/
    Ekkor kiadja a gyártót és az oldalon rákerestek a DEV_ után lévő négy karakterre is. És így már tudjátok, hogy milyen eszközről is van szó, mehet a driver vadászat.

    VálaszTörlés
  12. nekem is ilyen gépem van én a kamerát nemtudom használni fényképezéshez ha valaki tudja hogy hogyan működik milyen driver kell hozzá és honnan tudom letölteni írja már meg mert nem találom sehol! előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.

      Ha driver hiányzik próbáld meg ezt:
      http://dell.to/pzlajs

      Eszközkezelőben látod az Imaging vagy kép eszközöknél?

      Törlés
  13. Sziasztok,
    Ilyen a gépem most kezdem használni, nem tudok vele netezni, mintha nem látná, lehet h. nincs benne modem?

    VálaszTörlés