2011. július 13., szerda

Google+ meghívó

Egyik android blogon láttam, hogy még mindig nagy igény van Google+ meghívókra. Akinek kell annak szívesen küldök. Kommentben adjátok meg email címetek. Miután elküldtem a meghívót törlöm a kommentet, a ti érdeketekben, hogy ne kapjatok sok spam-et. A meghívóknak nem tudom mennyi idő kell hogy "odaérjenek", vagy hogy mi alapján továbbítja a Google.

Már szabadon lehet regisztrálni a Google+ba.
Az egyik meghívó kérő kérdezte, hogy milyen a rendszer. Egyenlőre nem Facebook verő és lehet nem is lesz az. De jó irányba halad és elfog terjedni, az Android rendszerbe mélyen fog integrálódni. (lehet külön posztban írok róla)

32 megjegyzés:

  1. 4 meghívó elküldve. Szívesen mindenkinek!

    VálaszTörlés
  2. Még 2 meghívó elküldve. Szívesen ;)

    VálaszTörlés
  3. Még egy meghívó elküldve. ;) Szívesen.

    VálaszTörlés
  4. Három meghívót ismét elküldtem. Szívesen.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, megjött!

    VálaszTörlés
  6. További 4 meghívót elküldtem. Szívesen mindenkinek.

    VálaszTörlés
  7. 11 meghívó elküldve. Remélem megkapja mindenki. Szívesen.

    VálaszTörlés
  8. Öt meghívó megintcsak elküldve. Nem hittem hogy ennyire kapós lesz. Szívesen mindenkinek.

    VálaszTörlés
  9. Négy meghívó elküldve. Szívesen.

    VálaszTörlés
  10. Két meghívó elküldve, szívesen.

    VálaszTörlés
  11. Üdv!
    Olvastam hogy van még meghívód (remélem még mindig maradt) ha nem lenne nagy kérés
    küldhetnél egyet, sajnos elég nehéz bejutni, legalábbis eddig még nem sikerült, és leendő informatikus+webprogramozó lévén nagyon érdekelne ez a tesztverziós rendszer, meg úgy általában a Google termékek!

    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  12. Hat meghívó elküldve, szívesen.

    VálaszTörlés
  13. 8 meghívó elküldve, ismét szívesen.

    VálaszTörlés
  14. 7 meghívó elküldve, szívesen.

    VálaszTörlés
  15. Három meghívó elküldve, szívesen.

    VálaszTörlés
  16. Négyen kaptak meghívót. Szívesen.

    VálaszTörlés
  17. Két meghívó elküldve. Szívesen.

    VálaszTörlés
  18. 28 meghívó elküldve. Most már van időm, tudom küldözgetni őket.

    VálaszTörlés
  19. Öt meghívó elküldve. Szívesen.

    VálaszTörlés
  20. Újabb három meghívót küldtem el, szívesen.

    VálaszTörlés
  21. Ohhhh :DD Köszöntem szépen !!! :))))))

    VálaszTörlés
  22. Megkaptam köszönöm szépen: D

    VálaszTörlés
  23. Megjött köszi!!!

    VálaszTörlés
  24. Köszi megjött! :)

    VálaszTörlés
  25. Akinek még kellene Google+ meghívó: http://bit.ly/rmUm0E

    VálaszTörlés
  26. 3 meghívót elküldtem. Szívesen ;)

    Az előbbi kommentelő linkjén keresztül is tudtok regisztrálni, köszönjük neki.

    VálaszTörlés
  27. Szia Emrik47 ! Kérlek küldj nekem 2-3 Google+ meghívót! Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  28. Szia! Nekem is kéne 1 Google+ meghívó.
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  29. Sziaa! :D én is szeretnék kapni egy meghívót ha lehetséges. Előre is köszönöm. sziaa sziaa

    VálaszTörlés
  30. Az előző három hozzászólónak:
    Adjátok meg az e-mail címetek, másképp nem megy.

    VálaszTörlés
  31. Magdi: Nagyon szépen köszönöm!!!

    VálaszTörlés