2012. december 13., csütörtök

AUIROL zoom távcső

A LIDL-ben árulják ezt a távcsövet 6000 Forintért. Ki is próbáltam egyet a boltban, egész jó volt a képe. Persze nem vagyok távcső szakértő, de arra amire nekem kell megfelel.
Már régóta szerettem volna egy zoom távcsövet, úgyhogy meg is vettem. Mondom biztos ami biztos kipróbálom, míg a közelben vagyok aztán vissza-viszem ha nem jó. És nem is volt jó, a két lencse összefelé nézett, emiatt kettős képe volt. Ezek után vissza vittem, probléma mentesen vissza adták az árát. De én inkább úgy döntöttem, hogy nem próbálok ki még egyet. Esetleg ha leárazzák, akkor újra próbálkozok vele.

Funkciók:

  • 10-30-szoros zoom tartomány
  • 1000m-en 63m látómező
  • 60mm-es gyűjtőlencse Bk-7 bevonattal
  • 13m közelpont
  • dioptria állítás
  • állványmenet
  • csúszásmentes gumiborítás
  • tartozékok: objektívsapkák, hordszíj, hordtáska, tisztítókendő


Binokulár vásárlási tanácsok

2 megjegyzés: