2011. augusztus 29., hétfő

Teva Hurricane 3

Venni akartam a nyárra egy sportos szandált, amit zokni nélkül hordhatok és az se baj ha vizes lesz. A Teva szandálokról eddig csupa jót halottam, hogy kényelmesek és sokáig szolgálják az embert. Így hát gondoltam beruházok egybe. Ami a nehézséget adja, hogy a Teva termékei nem igazán elterjedtek nálunk. Csak a sport és túra boltokban kapható pár modell. Mivel az első Teva termékemről lenne szó, ezért csak egy alap modellt vásároltam meg, a Hurricane 3-at.

(teszek majd saját készítésű képet)

Nyár eleje óta használom, nagyon jó kis szandál. Könnyű, jól szellőzik (hisz szandál), csak a szükséges részeken fogja a lábat. Egyetlen hibáját fedeztem fel ezidáig, hogy a lábam kis újánál van a pánt, ami szerintem lehetne fentebb, hogy ne nyomja. Méretezése alapból amerikai, így az én 44-es lábamra, EU méretezés szerinti 43-as volt jó, ami US méretezésben 10-es.


Pozitívum
  • könnyű
  • jól szellőző
  • könnyen tisztítható
  • strapabíró (a pánt végtelenítve körbefut a szandál talpában)

Negatívum
  • a lábam kis úját kicsit nyomja, nem jó helyen van a pánt

A Hervisben kapható egy koppintás melynek Kilimanjaro Coral a neve. Hatezerért vásárolható meg, nem tudom mennyire jó.

2 megjegyzés:

  1. Nekem is az első Teva-m, 44 helyett szintén 43 a jó, viszont így kicsit rövidnek tűnik a felső pánton a tépőzár, elég kis darabon fog.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is Tevám van, és jó. Volt egy ismerősömnek utánzat kemény talppal, ha jól emlékszem Kilimanjaro, és percek alatt hólyagosra törte a talpát.

    VálaszTörlés