2010. november 19., péntek

Nyomul a Facebook

A Facebook egyre jobban nyomul, jó a stratégiájuk. Először amikor regisztráltam, akkor még nem is volt rajta ismerősöm. Majd kezdtek szaporodni az ismerősök. Az ismerős ajánlót is használtam, nagyon hasznos funkció. Kezdetben még sok ismerősöm inaktív volt, reggeltek, majd nem léptek be. De ahogy ők is kapták a jelöléseket, ők is egyre gyakrabban léptek be és találkoztak ismerőseikkel a cseten. És sokan a játékokra is rákattantak. Így egyre gyorsabban nőtt az aktív Facebookozók tábora. Már meghaladta a két millió magyar felhasználót.

Ezzel a módszerrel a Facebook nagy szeletet hasított ki az internetből. Amit a Google nem néz jó szemmel, hiszen eddig egyedül uralta azt. Ráadásul itt nem áll meg a Facebook, tovább nyomul. A Bingel kötött megállapodást, így mostmár univerzális keresője van, mely nem csak Facebookban keres, hanem az interneten is. És pletykák szólnak arról, hogy jön a Facebook e-mail szolgáltatása is. Valószínű ez is sikeres lesz, hisz rendelkeznek egy nagy felhasználótáborral és azok kapcsolatrendszerével. Szinte már minden telefonon ott van, de a Windows Phone 7-be teljesen beleépült. De már a Windows Live Messengerbe is beleintegrálták, szóval nagyon szoros az együttműködés. És hogy mi fog még jönni, azt majd megtudjuk...

1 megjegyzés:

  1. Én "speciel" a közelmúltban töröltem magam a facebookról. Nem szeretem az ilyen 'nyomulós' stílust, 'a minden lében kanál', meg 'én vagyok a hajjakend' stb. formát.
    Nem biztos, hogy a 2 millió jól döntött, jól gondolkodik, megalapozott a véleménye. Én úgy ítélem meg a saját véleményem, ez alapján hozott döntésem, hogy nekem nem kell a facebook, mert ez egy olyan - képletesen szólva - mint a shaw. (A facebokon vannak ilyen-olyan shaw-ok, de ez egy álca, maga a facebook egy shaw, amit (itt és most) nem kívánok minősíteni.
    Tisztelettel jegyezte: L-G-L

    VálaszTörlés