2009. augusztus 29., szombat

Notebook védelem

Én egy Elecom ZeroShock III táskában tárolom notebookomat. Nekem tökéletes, mert külön notebook táskát nem szerettem volna venni. Így bármilyen táskában hordhatom a laptomat, és nem kell félnem, hogy megütődik vagy megsérül. 
 
 
A tok vízlepergető, belül szivacsos mely alkalmazkodik a laptopod alakjához. Kivételkor lassan visszanyeri eredeti alakját. Van rajta egy zseb, melybe notebookod vastagságától függően tehetsz vékonyabb dolgokat. Mivel nekem vastag a notebookom ezért dvdket, papaírokat szoktam oda rakni. De végonyabb gépnél, akár pendriveot is lehet oda rakni. Ha nem hordtáskát szeretnél, hanem csak egy tokot a gépednek, akkor ez mindenképpen jó választás. Persze előtte mindenképpen próbáld bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése